سخنگوی نیروهای مسلح یمن: فرودگاه بن گوریون را با موشک بالستیک فراصوت هدف قرار دادیم حمله موشکی یمن به سرزمین‌های اشغالی | پرواز‌ها در فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون به حالت تعلیق درآمده‌اند ایران در حال بررسی درخواست اروپا برای ازسرگیری مذاکرات است ادارات ۶ شهر خوزستان فردا (شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۴) دورکار شدند آمادگی کامل مرز خسروی برای اربعین ۱۴۰۴ سفر رئیس موساد به واشنگتن؛ اسرائیل دست به دامن آمریکا شد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: وزارت اقتصاد بر شرکت‌ها بورسی باید نظارت جدی داشته باشد دولت آلمان خواستار همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد خودکشی ۱۸ نظامی اسرائیلی از ابتدای سال ۲۰۲۵ سازمان ملل: در مذاکرات هسته‌ای ایران و کشور‌های اروپایی دخالت نمی‌کنیم نرخ کرایه از مرز بین‌المللی شلمچه تا عتبات عالیات چقدر است؟ ۳ کشته در انفجار در یک مرکز نظامی آمریکا تماس تلفنی پوتین و اردوغان درباره تحولات سوریه نورمن: پیشنهاد تمدید ضرب‌الاجل فعال‌سازی مکانیسم ماشه مطرح شده است ردپای کولبران در ورود تجهیزات جاسوسی اسرائیل به ایران احتمال برگزاری مذاکرات جدید هسته‌ای میان ایران و اروپا در هفته آتی سخنگوی وزارت امور خارجه: با صدای بلند از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه حمایت می‌کنیم اکسیوس: ایران و سه کشور اروپایی هفته آینده دیدار می‌کنند (۲۷ تیرماه ۱۴۰۴) ارسال بسته کمک ۶۰۰ هزار دلاری رژیم صهیونیستی به دروزی‌های سوریه بسته جدید تحریم‌ها | محدودیت‌های مالی و تسلیحاتی علیه روسیه و بلاروس تشدید شد جان باختن ۶۹ کودک در غزه بر اثر سوءتغذیه ناشی از محاصره و جنگ تجاوز رژیم صهیونیستی ۸۰ درصد تجهیزات توانبخشی معلولان غزه را نابود کرد ظریف: تنها «تهدید وجودی» برای اسرائیل، صلح است آیت‌الله علم‌الهدی: دیپلماسی باید هماهنگ با میدان عمل کند | نقش راهبردی رهبر معظم انقلاب در دفاع مقدس ۱۲ روزه عملیات بازرسی پلیس تل‌آویو به انفجار ختم شد ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه | ده‌ها فلسطینی شهید شدند چین: با تحریم‌های یک‌جانبه اتحادیه اروپا علیه روسیه مخالفیم
سرخط خبرها

نماینده مجلس: رتبه‌بندی معلمان ناقص اجرا شد| تدبیر وزیر آموزش و پرورش برای فرهنگیان در حال فرار چیست؟

  • کد خبر: ۱۴۸۰۳۲
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
نماینده مجلس: رتبه‌بندی معلمان ناقص اجرا شد| تدبیر وزیر آموزش و پرورش برای فرهنگیان در حال فرار چیست؟
نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه رتبه‌بندی ناقص اجرا شده است، گفت: آقای وزیر آموزش و پرورش، آموزش و پرورش جایگاه نگاه پوپولیستی و دخالت‌های مستقیم در مبادلات مدیریتی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه مقصودی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ بهمن ماه) مجلس در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن رفتار‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت؛ آقای وزیر محترم آموزش و پرورش، آموزش و پرورش جایگاه نگاه پوپولیستی و دخالت‌های مستقیم در مبادلات مدیریتی نیست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: تبدیل آموزش و پرورش شهر فرزانگان بروجرد عزیز به مافیایی از وابستگان سیاسی و شهری و محفلی، مهره‌چینی سخیف انتخاباتی به منظور بهره‌برداری از آموزش و پرورش به عنوان یک ابزار در جهت اهداف باندی، پرونده‌سازی‌های مشمئز‌کننده برای فرهنگیان و مدیران پاک و مستقل، فشار حداکثری به مدیران برای استعفا، معامله‌گری گسترده با احزاب قدرت و ثروت و استفاده ابزاری از فرهنگیان آموزش و پرورش در راستای پرورش اهداف باندی و قبیله‌نگری سیاسی از مصائب امروز آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: مگر رهبری معظم انقلاب موکداً تصریح نفرمودند که نگاه و توجه آموزش و پرورش به جریان‌های سیاسی، جناحی و حزبی سم است و هرگاه این نگاه غالب شد خسارت‌های فراوانی به بار آورد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: آقای وزیر آموزش و پرورش از سطح ملی به سطح منطقه‌ای تنزل کردیم، زنهار از این بیابان زین راه بی‌نهایت. تدبیر شما برای فرهنگیان باسواد باتجربه‌ای  که به دلیل وضعیت مدیریت فشل آموزش و پرورش در حال فرار از آموزش و پرورش هستند و فقط منتظر رتبه‌بندی هستند، چیست؟

مقصودی افزود: رتبه‌بندی را ناقص اجرا کردید و فقط به بعضی از همکارانی که تصمیم گرفتید رتبه یک را به همه به‌طور مساوی دادید و بقیه را رها کردید. ما دست از این رفتار‌های غیرانقلابی برنمی‌داریم و مجلس انقلابی با رفتار‌ها و تصمیم‌های غیرانقلابی برخورد خواهد کرد و ما با افتخار فرهنگی و معلمم و با افتخار از جامعه فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان با تمام وجود دفاع می‌کنم. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->